dimarts, de desembre 11, 2007

Ja no veiem TV3

Ahir, segons llegeixo al diari, la Generalitat valenciana va tancar el repetidor que ens permetia veure, a la regió d’Alacant, els quatre canals de TV3. He posat la tele i, en efecte, no hi ha senyal. Què dir? El primer que se m’acudeix és pensar que els del PP són uns fills de la gran meuca. Ja fa temps que ho pensava, però avui ho he confirmat.

Menys mal que podem rebre la tele catalana internacional per satèl•lit.

A continuació, alguns comentaris apareguts a la premsa alacantina.

- El Camps és un dictador, un carota, un pocavergonya que retalla la meua capacitat d informació. Jo veig poc el canal 9, és un tebeo, però cada vegada el voré menys. En la TV3 fan algun programa que m’agrada, ¿qui és el Camps per a privar-me de eixa possibilitat?. Per què atempta a la meua llibertat?

- Home. Està clar que Camps no vol danyar la seua imatge, per això tanca la TV3 i no altres cadenes com POPULAR TV que li afavoreixen.
Per a mi açò és una censura cultural. Pretenen separar-nos culturalment i lingüísticament de Catalunya i les Balears.
Jo he llevat C9 de la meua televisió com protesta.
Salutacions des de Calp.


- De pena, que se puede comentar? yo voté PP , pero con estos actos que ni sueñen con mi voto y de la familia, ya me encargaré de que tampoco lo hagan.

- Yo tambien estoy indignadisima con lo sucedido tanto que ha disipado mis dudas electorales ya se al menos a quien no debo votar.

- Además de antidemocráticos y manipuladores, torpes, porque han cerrado el trasmisor digital, así que en Alcoi todavía lo vemos por el equipo analógico...

- Pero si es que es de cajón y hasta en el PP lo saben, pero señores ¿ustedes no saben que hay mucha gente de centro derecha que les gustan los programas de TV3 y pasan de los informativos que es lo que tanto le preocupa a Camps?

- Una vergüenza, esta es la verdadera cara del PP , censura censura y más censura, ¿les molestaba tanto? Si ellos no la veían, ¿por qué no quitan el canal 37 que sólo emite porno por las noches y libertad digital por el dia, total son lo mismo?, vergüenza.