dissabte, d’abril 14, 2007

Comparant la finor d’algunes pells


A Malgrat, el Magnífic Ajuntament ha presentat una querella judicial a la revista local per haver criticat a la senyora alcaldessa. Miro el que passa en altres pobles que conec una mica, i repasso el que es diu a la revista local d’Ortigueira, a Galícia. La revista es diu La Voz de Ortigueira, i ja va pel seu norantè any d’existència. Surt setmanalment.

Heus aquí algunes “perles” dirigides al senyor alcalde, que es diu Antonio Campo i que és del Partit Popular:

22 de desembre del 2006 - ... permítame que informe a los lectores de una nueva bravuconada protagonizada por el Alcalde... Allí nos encontramos delante de un “sinvergüenza” que con toda desfachatez nos convirtió en esclavos serviles. Signa UN ACREEDOR.

29 de desembre del 2006 - ... un nuevo rico que gobierna con despotismo (no ilustrado) una de las villas más señeras de Galicia. Signa PASMADO.

5 de gener del 2007 - ... Campo considerase un gran xestor e a Fundación Ortegalia seria una das suas maniobras perfectas se non estivese próxima ao fraude de lei. Como cualificar senon o feito de usar esta fundación para expropiar uns terreos que favorecen o negocio especulador da familia. Signa MANUEL FEAS SANCHEZ.

26 de gener del 2007 – La verdad es que hay que tener poco pudor, poca vergüenza y bien pocas luces, por no decir otra cosa, para mandar publicar esto... Signa XX.

23 de març del 2007 - ... él se hizo con las subvenciones de la Xunta para llenar sus bolsillos... Creo que deben continuar con las felicitaciones al gran canalla que es Antonio Campo... por permitir a este mal nacido (Antonio Campo) que, abusando de su poder como alcalde, le permitieron quitarme todo lo que tenía... Este tío, si no le das lo que quiere, te lo quita y en paz. Signa PEPITA DEL CAMPO DE LA TORRE.

El senyor Alcalde de la vila d’Ortigueira no ha presentat cap querella ni a la publicació local ni a cap dels autors, i això que el que s'ha publicat es podria considerar injuriós. Serà que és més respectuós de la llibertat d’opinió o serà que té la pell menys fina que la seva homòloga de Malgrat?