dimarts, de juliol 01, 2008

Absolució

He llegit, amb gran satisfacció, que la Neus Serra ha estat absolta de les acusacions que se li han fet per part de la regidora del PP Ana Vega.

Quan vaig tenir notícia de la demanda que aquesta senyora presentava, junt amb dos altres col•legues del seu partit, seguint una vella costum, vaig repassar tot el blog de la Neus per veure si hi podia trobar els insults de que se l’acusava. He de dir que no hi vaig trobar res, bé perquè no ho vaig mirar prou bé, bé perquè la Neus havia esborrat els comentaris. Probablement ha estat això darrer, ja que a la sentència es diu que aquests comentaris es varen escriure quan la propietària del blog estava de vacances, i s’explica que els va esborrar quan en va tenir coneixement.

Llegint el que s’ha publicat sobre la sentència, aquests insults eren verraca, torero, chiquetete i ladrones. Penso que aquesta gent té la pell molt fina, sobretot pel que fa als tres primers, diguem-ne, insults. El darrer, lladres, ja és una mica més fort, però totalment corrent a la vida política.

Presentant la denúncia, la senyora Vega i comparses s’han retratat. Són gent que, almenys a mi, no em mereixen pas massa respecte. L’actuació de la senyora Vega a l’Ajuntament no és pas excessivament brillant. Les seves declaracions, què voleu que us digui, em fan més aviat pena. La seva facilitat de paraula, probablement associada a la seva facilitat de comprensió, em sembla limitada. El fet que hagi presentat una denúncia a una companya de ple amb una base tant poc sòlida no em sorprèn, és totalment coherent amb la personalitat que se li descobreix al llegir i al escoltar els seus parlaments als plens.

Per què serà que els menys competents acostumen a ser els més picallosos?

Sigui com sigui, des d’aquí dono l’enhorabona a la Neus Serra.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Això vol dir que a partir d'ara és pot seguir adjectivant els polítics municipals amb total impunitat alhora de fer els comentaris?