diumenge, de febrer 04, 2007

La manifestació d’ahir contra el terrorisme


La veritat, les històries del terrorisme m’avorrien. La utilització del terrorisme amb l’únic fi d’arribar a la Moncloa, tant de la part dels uns com de la part dels altres em feia fàstic.

Les manifestacions dites contra el terrorisme, però que en realitat són contra l’altre partit polític, no m’interessaven gens. No m’interessaven fins a la manifestació d’ahir. Mirava les notícies amb aire distret, i de cop no podia treure els ulls de la pantalla. No em podia creure el què veia. L’home del bigoti gris i del cabell un xic llarg i negre com una gola de llop, era a la manifestació, i s’havia tenyit: portava metxes...

Alguns trobaran un sentit polític a aquest canvi de look. Es preguntaran si es prepara per tornar. Per a mi, aquest xicot, que sempre ha estat molt tímid, ha superat un altre pas cap al ridícul total.

I pensar que va fer, al menys, una cosa intel•ligent quan governava: es va retirar voluntàriament al cap de vuit anys.

Des d’ara, tornaré a mirar amb interès les manifestacions contra el terrorisme, per veure la propera transformació del personatge.