
Menys mal que podem rebre la tele catalana internacional per satèl•lit.
A continuació, alguns comentaris apareguts a la premsa alacantina.
- El Camps és un dictador, un carota, un pocavergonya que retalla la meua capacitat d informació. Jo veig poc el canal 9, és un tebeo, però cada vegada el voré menys. En la TV3 fan algun programa que m’agrada, ¿qui és el Camps per a privar-me de eixa possibilitat?. Per què atempta a la meua llibertat?
- Home. Està clar que Camps no vol danyar la seua imatge, per això tanca la TV3 i no altres cadenes com POPULAR TV que li afavoreixen.
Per a mi açò és una censura cultural. Pretenen separar-nos culturalment i lingüísticament de Catalunya i les Balears.
Jo he llevat C9 de la meua televisió com protesta.
Salutacions des de Calp.
- De pena, que se puede comentar? yo voté PP , pero con estos actos que ni sueñen con mi voto y de la familia, ya me encargaré de que tampoco lo hagan.
- Yo tambien estoy indignadisima con lo sucedido tanto que ha disipado mis dudas electorales ya se al menos a quien no debo votar.
- Además de antidemocráticos y manipuladores, torpes, porque han cerrado el trasmisor digital, así que en Alcoi todavía lo vemos por el equipo analógico...
- Pero si es que es de cajón y hasta en el PP lo saben, pero señores ¿ustedes no saben que hay mucha gente de centro derecha que les gustan los programas de TV3 y pasan de los informativos que es lo que tanto le preocupa a Camps?
- Una vergüenza, esta es la verdadera cara del PP , censura censura y más censura, ¿les molestaba tanto? Si ellos no la veían, ¿por qué no quitan el canal 37 que sólo emite porno por las noches y libertad digital por el dia, total son lo mismo?, vergüenza.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada