dimarts, d’abril 01, 2008

El Centre Terapèutic

S’està parlant molt d’aquest centre. Més ben dit, de la seva ampliació, ja que el centre existeix a l’Antic Hospital. No tinc els elements per dir si aquesta ampliació s’ha de fer o no a Malgrat. Espero que, poc a poc, ens vagin facilitant els pros i els contres per poder-nos-en fer una opinió seriosa.

Només sé que a Pineda no l’han volgut. I que el president de la Comunitat Terapèutica del Maresme, que gestiona aquest centre és l’alcalde de Palafolls. I que la senyora alcaldessa, després del ple on se li va preguntar sobre el tema, va rebre una trucada del seu mentor polític, l’alcalde de Palafolls, que li va passar un fenomenal esbronc per no haver sabut mantenir el secret de les seves converses per ubicar l’ampliació al camí de la Pomareda, prop de les fàbriques (almenys així ho deien a l’ajuntament, quan la varen veure sortir tota blanca del despatx)

Si a Pineda no volen l’ampliació, i si el president de la Comunitat Terapèutica del Maresme és l’alcalde de Palafolls, si la seva ampliació a Malgrat s’havia de mantenir en secret, jo em pregunto: per què coi no fan l’ampliació a Palafolls?

Si no hi ha altres explicacions de part de les autoritats, almenys que contestin a aquesta pregunta.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Si la exmma.sra.alcaldesa de Malgrat té tant interés per aquest centre terapéutic,... no será que depén d´algo important o d´amagatotis am el sr. Valentín???

Anònim ha dit...

Quan un dia vaig preguntar el perquè de construir o ampliar la Comunitat Terapèutica a Malgrat o a Pineda en comptes de fer-ho a Palafolls? l'argument que s'em va donar, i em va semblar bé, va ser que les persones que necessiten d'aquest Centre és bo que es puguin valdre per a sí mateixos alhora de desplaçar-se i com que ha Malgrat hi ha tren,tindrien bona comunicació, això els hi ho facilitava quan volen anar a veure amics o familiars. Suposo que hi hauran altres arguments i que en aquest moment desconec. Per altre banda, la meva sorpresa va ser de la possible nova ubicació per al Centre on la comunicació és gairabé la mateixa que si es fes a Palafolls o pitjor ja que en la possible nova ubicació no hi ha ni tan sols bus. Crec fermament amb el treball que fan els profesionals en aquest camp i tot el que sigui millorar el dia a dia pels usuaris. Ténen el meu suport. Espero que no, però nosaltres, també ho podríem necessitar.
josep